`

Status Whatsapp Bahasa Jawa Romantis, Sindiran, Lucu

Status Whatsapp Bahasa Jawa Romantis, Sindiran, Lucu

Status whatsapp bahasa jawa memang banyak diburu untuk dijadikan sebagai status sesuai keadaan hati. Memang orang dengan bahasa jawa kalau bikin kata-kata di status whatsapp suka kreatif. Baik romantis, motivasi, untuk sindiran atau hanya sekedar gurauan saja supaya menghibur orang – orang yang ada di kontak.

Buat kamu nih yang gak pandai bikin kata – kata, calegpedia.id menyediakan berbagai kata-kata bahasa jawa yang bisa kamu jadikan status di WA kamu guys..

Kumpulan status whatsapp bahasa jawa romantis,sindiran,lucu dan motivasi kekinian

Status whatsapp bahasa jawa tentang cinta romantis

Tresno iku mergo ati, ora bakal owah tekane mati.”
(Cinta ini datang dari hati, tak bakal berubah sampai mati).

Elek yo ben, sing penting iso marai kangen.”
(Jelek ya biarin, yang penting bisa bikin kangen).

Lungo ninggalke kowe kuwi loro ta?! luweh loro lungo ninggal kowe neng kowene malah menengke

Seng yang-yangan ragelem dipublikasike mergo alesan ndak dilokke pamer kuwi opo tenan? Opo mung pengen njogo perasaan yange sijine?

Jenenge wae sayang. Cemburu sitik wajar. Bawel sitik wajar. Seng ora wajar kui yen sayang tapi ora pernah cemburu lan bawel karo pasangane.”
(Namanya juga sayang, Cemburu sedikit wajar. Bawel sedikit wajar. Yang nggak wajar itu kalo sayang tapi nggak pernah cemburu tapi bawel sama pasangannya).

Wedokan meneng dudu mergo ora mudeng opo-opo, tapi mudeng banget, mung nggolek moment seng pas wae dinggo ngefrontalke

Balikan karo mantan kuwi, koyo kowe jipuk tisu seng bar mbok nggo ngelap umbel, trus mbok lapke neng lambemu meneh

Kowe ramudeng sayangku neng kowe gedene sepiro?, kuwi luweh seko sayangmu neng de’e

Jenenge wong wedok nek uwes sayang lan nyaman karo lanangane ora bakal mandang bondo utowo fisike.

Mergo”i love yu, i need you,i want you, lan i miss you” rabakal enek artine tanpo “will you marry me?

Move on kuwi dudu berusaha nglalekke ya, tapi ngikhlaske lan berusaha ngentukke sing luweh apik luwih seko sing mbiyen-mbiyen.”
(Move on itu bukan berusaha melupakan, tapi mengiklaskan dan berusaha untuk mendapatkan yang lebih baik lagi daripada yang dahulu).

Yen pancen tresno kudune dijogo ora malah ditinggal gendakan karo wong liyo.”
(Kalau memang cinta harus dijaga jangan malah ditinggal pacaran sama orang lain).

Aku tanpamu bagaikan es dawet ra diwei gulo.”
(Aku tanpamu  bagaikan es dawet tidak diberi gula).

“CINTA”nek raenek sampeyan, paling yoo mung dadi kata t0k

Ora kepengin sing sempurna nggo ndampingi uripku, mung butuh wong sing ikhlas nrima lan ngelengkapi kekuranganku.”
(Tidak ingin (wanita) yang sempurna untuk mendampingi hidupku, (aku) hanya butuh orang yang ikhlas menerima dan melengkapi kekuranganku).

Jenenge pasangan, yen ora pas yo mung dadi angan.”
(Namanya pasangan, kalau enggak pas yang cuma jadi angan).

status whatsapp bahasa jawa motivasi

Wong nek diapiki mesti bakal mbales ngapiki, nek wes diapiki tapi malah nglarani mungkin duduk wong.”
(Orang kalau diperlakukan baik harusnya membalas dengan kebaikan juga, kalau sudah diperlakukan baik malah menyakiti, mungkin bukan manusia)

“Tenangno pikirmu. Ayemno atimu. Gusti Allah mboten sare.”
(Tenangkan pikirmu. Tenangkan hatimu. Allah tidak tidur).

Ora ono wong mulyo tanpo urip rekoso.”
(Tidak ada manusia yang hidup senang tanpa usaha keras).

Ala lan becik iku gegandhengan, Kabeh kuwi saka kersaning Pangeran.”
(Kebaikan dan kejahatan ada bersama-sama, itu semua adalah kehendak Tuhan)

Tetese grimis karo tetese tangisanmu, iseh jeru tetesen banyu motone wong tuoku.”
(Tetesan gerimis sama tetesan tangismu, lebih dalam tetesan air mata orangtuaku).

Wit, yen diuncali watu tetep dibales kanggo woh.”
(Hiduplah seperti pohon, ketika dilempari batu tetap dibalas dengan buah).

Ora usah mikir omongane wong liyo, wong liyo ae nek ngomong yo ora mikir.”
(Nggak usah mikir omongannya orang lain, orang lain aja kalau ngomong nggak pakai mikir)

Aku wong ndeso ora ngerti Valentine Day, ngertiku Pak Day karo Bu Day.”
(Aku orang desa enggak tau Valentine Day, tahunya Pak Day dan Bu Day (plesetan dari Pakdhe dan Budhe).

Wayah wulangen marang kautaman, predinen susileng tata supata gawe pepadhaning kaluwarga.”
(Didiklah anak cucumu ke arah keutamaan, didiklah tata susila agar dapat menjadi sinar cahaya bagi keluarga).

Abot entheng saka panggawene dhewe.”
(Berat dan ringannya kehidupan tergantung dari diri manusia itu sendiri).

Alam iki sajatining guru.”
(Alam ini adalah guru).

Manungsa mung ngunduh wohing pakarti.”
(Kehidupan manusia baik dan buruk adalah akibat dari perbuatan manusia itu sendiri).

Kawula mung saderma, mobah-mosik kersaning Hyang sukmo.”
(Lakukan yang kita bisa, setelahnya serahkan kepada Tuhan).

Memayu hayuning pribadi, memayu hayuning kulawarga, memayu hayuning sesama, memayu hayuning bawana.”
(Berbuat baik bagi diri sendiri, keluarga, sesame manusia, makhluk hidup dan seluruh dunia).

Ngelmu iku kalakone kanthi laku.”
(Bila ingin menjadi pintar, maka harus belajar mencari ilmu)

Ojo sampe kenangan ngrusak masa depan.”
(Jangan sampai kenangan merusak masa depan).

Untung atiku iki digawe karo Gusti Allah. Nek gawean menungso wes remuk ket wingi.”
(Untung hatiku ini dibuat oleh Gusti Allah. Kalau buatan manusia sudah hancur dari kemarin

Dadi wong lanang ojo koyo krupuk. Teles sitik lemes.”
(Jadi laki-laki jangan kayak kerupuk. Basah sedikit lemas).

Status whatsapp bahasa jawa lucu

Ojo wedi dirasani, karena hidup itu banyak rasa

Tuhan..nek aku durung etuk jodoh. Minimal jomblokke wae konco-koncoku

Nek kowe ora nduwe niatan. Rasah gawe aku nyaman. Urusan hati aku tenanan

Ora ono urip tanpo sandungan. Ora ono masalah tanpo pungkasan

Ngenteni awakmu bales chatku ibarat ngenteni Suroboyo udan salju

Jaman biyen tresno jalaran soko kulino. Saiki tresna jalaran promote konco

Kowe kie uwong opo kalkulator to ?? Kok ora gelem salah

Biyen pas cilek ngguyu mergo cilukba. Saiki ngguyu kanggo nutupi luka

Status whatsapp bahasa jawa sindiran kekinian

Malem minggu neng kamar dewean, koyo semongko glundang-glundung dewe.”
(Malam minggu hanya di kamar sendirian, seperti semangka guling-guling sendirian).

Kacang iku gurih, tapi nek dikacangin iku perih.”
(Kacang itu gurih, tapi kalau dikacangin itu perih).

Wong lemu kui, dudu kakean mangan, tapi program diete sing gagal.”
(Orang gemuk itu, bukan kebanyakan makan, tapi program dietnya gagal).

Waktu adalah uang. Yen kancamu mbok jak dolan ngomong raenek wektu, berarti wonge ra ndue duwit.”
(Waktu adalah uang. Kalau temanmu kamu ajak main bilangnya enggak ada waktu, berarti temanmu enggak punya uang).

Udane awet, koyo lambemu nek ngomel, nggak leren-leren.”
(Hujannya awet, kayak mulutmu kalau ngomel, enggak berhenti-henti).

Asline aku yo kudu nangis tapi wedi mengko umbelku metu.”
(Aslinya aku ingin nangis tapi takut nanti ingusku keluar).

Kowe butuh duit?? Reneo… Ayo nangis bareng.”
(Kamu butuh uang? Kesini lah, ayo nangis bersama).

Aku ora malam mingguan, sandalku pedot.”
(Aku tidak malam mingguan, sandalku putus).

Jaremu lungo tuku sego, lha muleh malah gowo lanangane tonggo.”
(Katanya pergi beli nasi, lha pulang malah bawa pasangannya tetangga).

Gendang yo gendang, koplo yo koplo, ojo omong tok! Ndang buktekno.”
(Pisang ya pisang, koplo ya koplo, jangan omong doang! Mana buktinya).

Demikian kumpulan Caption Instagram Jawa Hits,Kata Lucu Bahasa Jawa Kasar,Caption Jowo sangar,Caption Jawa Lucu,Kata Bijak Bahasa Jawa kasar,Caption Jowo Ambyar,Kata kata story WA,Caption Jowo sindiran,status fb bahasa jawa ngakak ,Status WA Bahasa Jawa Romantis,Caption Jawa Kekinian,Video Status Whatsapp bahasa jawa yang dapat calegpedia.id sediakan.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.